Časté dotazy
- realizace objednávky je 4 – 8 pracovních dní (dle typu objednávky a složitosti zadání)
- expresní příplatek – expres premium/ garance termínu: odeslání 1. pracovní den od přijetí objednávky – příplatek 100%
- expresní příplatek – expres priority / garance termínu: odeslání 2. pracovní den od přijetí objednávky – příplatek 80%
- expresní příplatek – expres standard / garance termínu: odeslání 3. pracovní den od přijetí objednávky – příplatek 60%
- možnosti realizace EXPRES objednávek vždy konzultujte na telefonním čísle 722 937 552
- k termínu výroby je nutné počítat s dopravou GLS nebo TOPTRANS, které zpravidla doručují zásilku druhý pracovní den od odeslání
- jakmile objednávku dokončíme, tak Vás informujeme emailem a sms o odeslání objednávky nebo pro os. odběr (dle Vašeho výběru). V případě, že neobdržíte na uvedeném kontaktním emailu a telefonu informace o odeslání objednávky nebo o os. odběru, tak stále na Vaši objednávce pracujeme. Pro zjištění aktuálního stavu objednávky se přihlaste zde pod svými přihlašovacími údaji
(v reálném čase můžete sledovat stav objednávky: čekající, v tisku, na řezu, na dokončení, dokončeno) - V roce 2023 jsme realizovali 18500 zakázek na míru a průměrně byla každá objednávka expedována za 4 dny, 11 hodin a 2 minuty
- balíky posíláme přes přepravní společnost GLS a TOPTRANS
- běžné balíky do ruky (prostřednictvím GLS) do 200 cm šíře (příklad 200 x 20 x 20cm) doručujeme za 189 Kč bez DPH
- nadměrné balíky (prostřednictvím TOPTRANS) nad 200 cm šíře doručujeme za 550 Kč bez DPH
- GLS balík do ParcelShopu (vyhledávání poboček zde). Do ParcelShopu lze doručit balíky do 100 cm šíře a do 15 kg váhy balíku, cena 135 Kč/balík bez DPH. GLS ParcelShop je dostupný pouze pro online objednávky zadané přes eshop (nelze generovat pro objednávky zadané emailem)
- v případě, že Vaši objednávku musíme odeslat na více balíků prostřednictvím GLS nebo TOPTRANS, tak jsou balíky doúčtovány dle výše uvedených cen. Z hlediska kvality balného a kvality přepravy a splnění přepravních podmínek u partnerských firem si vyhrazujeme právo na změnu počtu kusů balíků a následné doúčtování skutečně odeslaných balíků
- pro zjištění čísla balíku zaslaného prostřednictvím GLS se přihlaste zde pod svými přihlašovacími údaji (po dokončení objednávky máte k dispozici štítek s přepravním číslem, číslo přepište zde a můžete sledovat aktuální stav dopravy).
- pro zjištění čísla balíku zaslaného prostřednictvím TOPTRANS nás kontaktuje na info@firemnislozky.cz
- doprava na paletách je účtována: 300 Kč bez DPH/paletu a samostatná doprava 1 500 Kč bez DPH/paletu (podle hmotnosti).
- nadměrné balíky odeslané prostřednictvím TOPTRANS lze doručit v dopoledních hodinách (prémiová služba):
TOPTIME – dopolední doručení do 12:00 hod. v prac. dny (ode dne odeslání), příplatek k běžně dopravě: 250 Kč bez DPH - pro zjištění čísla balíku zaslaného prostřednictvím GLS se přihlaste zde pod svými přihlašovacími údaji (po dokončení objednávky máte k dispozici štítek s přepravním číslem, číslo přepište zde a můžete sledovat aktuální stav dopravy).
- paušální doprava po Praze: paušální částka po Praze je 385 Kč bez DPH. Dopravu zvolte v poslední kroku objednávky nebo zadejte při objednávce emailem. Pokud zvolíte paušální dopravu po Praze, tak Vás řidič bude kontaktovat v dopoledních hodinách v den rozvozu a upřesní čas vykládky na Vaší adrese. Paušální dopravu po Praze nelze objednávat na stejný den jako byla zadána objednávka
- uvedené ceny jsou včetně balného, není možné k nám poslat vlastního přepravce, je nutné využít přepravce dle uvedeného
- POZOR! Prosíme zkontrolujte obal a obsah zboží při přebírání zásilky od přepravce, zda není mechanicky poškozen. Zásilku bez kontroly obalu a zboží nepřebírejte! Jakékoliv poškození obalu nebo zboží poznamenejte prosím ihned do přepravního list
- ano, po vyhotovení tisků od nás obdržíte email s informací o odběru na adrese:
Purkyňova 804, Úvaly, Praha – východ. Jsme tu každý pracovní den od 7 do 15 hod.
- pro zjištění čísla balíku zaslaného prostřednictvím GLS, nebo TOPTRANS se přihlaste zde pod svými přihlašovacími údaji
(po dokončení objednávky máte k dispozici štítek s přepravním číslem, číslo přepište zde a můžete sledovat aktuální stav dopravy) - pokud na Vaši uvedenou dodací adresu nepřišel balík do 2 dnů od přijetí emailu s potvrzením o odeslání, tak nás kontaktujte na emailu info@firemnislozky.cz a my zjistím potřebné informace o přepravě Vašeho balíku
- po přihlášení na svém účtu můžeme zadat objednávku, systém si pamatuje Vaše fakturační údaje a historii objednávaní
- stav objednávky můžete v reálném čase sledovat online po přihlášení na svém účtu
- stav dopravy (číslo balíku a jiné informace o dopravě) můžete sledovat online po přihlášení na svém účtu
- faktury k objednávce, historie objednávek, záloha tiskových dat a jiné administrativní úkony naleznete po přihlášení na svém účtu
- online platební karta – Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard
- bankovní převod – platba předem nebo na splatnost na bankovní účet. Číslo bankovního účtu: 2700464139/2010 vedené u FIO banka. Variabilní symbol: číslo objednávky. Párování plateb probíhá automaticky, proto je nutné správně uvést variabilní symbol, pokud není variabilní symbol správně uveden, tak nemusí dojít ke spárování objednávky a propsání do tiskové fronty.
- online bankovní převod – pomocí funkce rychlý bankovní převod můžete peníze zaslat na náš účet velmi rychle s okamžitou odezvou, že transakce proběhla.
- elektronické peněženky: PayPal, GoPay
- kupující je povinen po převzetí tisků zkontrolovat dodanou objednávku. Při reklamaci kvantity, je nutno provést reklamaci nejpozději do 15 kalendářních dnů, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel (systémové záznamy dat ve strojích jsou omezené)
- reklamaci podejte písemnou formou na info@firemnislozky.cz. U reklamace nezapomeňte uvést číslo objednávky, bez toho nemůžeme reklamaci prověřit
- reklamace dopravy / poškození balíku: prosíme zkontrolujte obal a obsah zboží při přebírání zásilky od přepravce, zda není mechanicky poškozen. Zásilku bez kontroly obalu a zboží nepřebírejte! Jakékoliv poškození obalu nebo zboží poznamenejte ihned do přepravního listu, reklamace je v kompetenci dopravce, je nutné reklamovat ihned, na pozdější reklamace dopravce nebere zřetel (podepsáním přepravního listu potvrzujete převzetí balíku)
- reklamaci popište svými slovy a na emailovou adresu pošlete (spolu s textem) také fotky tiskové vady (případně jiné vady vztahující se k reklamaci)
- vždy se snažíme na reklamaci reagovat co nejdříve, odpověď na reklamaci Vám zpravidla poskytneme 1 – 3 prac. dny od zadání reklamace na uvedeném emailu. Pracujeme ve vícesměnném provozu a Vaše objednávka prochází více kontrolními stanovišti, které se k reklamaci vyjadřují. Následně Vám na email zašleme vyjádření k reklamaci a v případě uznání reklamace prioritně zařadíme do tiskové fronty
- výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
- reklamace v rámci zakázkové výroby řešíme přetiskem objednávky, popřípadě slevou smluvenou, která odpovídá vadě na výrobku
- využijte profesionální 2D kreator a připravte si grafiku online
- v případě, že chcete připravit tisková data, tak Vám je rádi připravíme. Více naleznete v sekci grafické práce.
- neváhejte nás kontaktovat na info@firemnislozky.cz nebo na tel.: +420 722 937 552.
- 1 000 Kč bez DPH
- DTP práce / kontrola tiskových dat je součástí každé objednávky
- DTP poplatek je zaveden ke každé objednávce (ne položce v objednávce) ve výši 199 Kč bez DPH / objednávku
- DTP poplatek nezahrnuje grafické práce (nejedná se o kreativní grafické práce – ty lze objednat samostatně)
- DTP poplatek je kontrolní mechanismus a také předtisková příprava Vašeho souboru
Co vše je součástí práce DTP grafika?
- kontroluje rozměr zadaný v objednávce a rozměr grafiky
- provádí kontrolu rozlišení (v případě, že je rozlišení špatné, tak Vás náš grafik upozorní)
- provádí kontrolu použitých fontů (zda jsou fonty v křivkách)
- připraví Vaši grafiku ke strojovému řezu (nastavení ořezové cesty)
- a další práce spojené s kontrolou Vaší grafiky
- Vámi zaslaný soubor k tisku musí splňovat veškeré náležitosti, které uvádíme v dané tiskové sekci s názvem tisková data
(soubor je online ke stažení)
- DTP premium je individuální předtisková kontrola dat včetně emailové zpětné vazby
- pokud chcete konzultace a individuální přístup k dodaným tiskovým datům, tak volte službu DTP premium
- naše DTP oddělení zkontrolujte Vámi dodaná tisková data a pošle Vám emailový výstup, zda – li jsou data v pořádku a v případě, že by nebyl výstup optimální, tak Vás naše DTP oddělení bude emailem kontaktovat s návrhem řešení
- cena služby je 399 Kč/bez DPH
- v ceně DTP premium jsou již zahrnuty běžné úkony spojené s DTP poplatkem
- DTP premium nezahrnuje grafické práce (nejedná se o kreativní grafické práce – ty lze objednat samostatně)